Με τα χρόνια η στόχευση λέξεων-κλειδιών εξελίχθηκε. Δεν αρκεί πλέον η απλή χρήση λέξεων-κλειδιών για την επίτευξη καλής κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης, υπάρχουν τώρα αρκετοί παράγοντες παράλληλα με τις λέξεις-κλειδιά που πρέπει να λειτουργούν σωστά για να είναι επιτυχημένες οι προσπάθειές σας στο SEO.
Κάθε επιχείρηση θα έχει συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι θα καθοδηγήσουν τη στρατηγική SEO τους. Ακολουθούν οι τάσεις που θα πρέπει να σας απασχολήσουν περισσότερο το 2021.
Πρόθεση αναζήτησης χρηστών
Ουσιαστικά, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι για κάθε ερώτημα αναζήτησης που πραγματοποιείται καθοδηγείται από τον τελικό στόχο ενός χρήστη. Οι πληροφορίες, οι τοπικές αναζητήσεις, οι συναλλαγές και η πλοήγηση είναι οι πιο κοινές κατηγορίες προθέσεων ενός χρήστη. Γι’ αυτό το λόγο οι εταιρείες πρέπει να προσανατολίσουν το περιεχόμενό τους γύρω από λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν στην πρόθεση του χρήστη που θέλουν να προσεγγίσουν.
Έτσι, κατά τη σύνταξη περιεχομένου, βεβαιωθείτε ότι απαντάτε σε μια βασική ερώτηση ή πρόβλημα που έχει ο πελάτης σας. Αναλύοντας τα διαθέσιμα δεδομένα, μπορείτε να προσπαθήσετε να προσδιορίσετε τα κίνητρα των πελατών σας με κάθε ερώτημα αναζήτησης. Αυτό, στη συνέχεια, βοηθά στη δημιουργία πιθανών θεμάτων ή δευτερευόντων θεμάτων που θα ενδιαφέρουν το target-audience σας.
Τεχνικό SEO
Υπήρξε μια αξιοσημείωτη μετατόπιση από τη βελτιστοποίηση των websites για μηχανές αναζήτησης σε μια πιο επικεντρωμένη στο χρήστη προσέγγιση. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη θα μπορούσατε να χάσετε πολύτιμες μετατροπές απλώς έχοντας μια αργή ταχύτητα σελίδας. Βασικά ζητήματα με αυτόν τον τύπο SEO περιλαμβάνουν:
Εάν το website σας έχει κακά αποτελέσματα σε οποιαδήποτε από τα παραπάνω, αυτό θα επηρεάσει την πορεία της επιχείρησή σας online.
Φιλικότητα για κινητά
Αυτό συμβαδίζει με μια αλλαγή στις συνήθειες των χρηστών, καθώς η πλειονότητα των χρηστών πραγματοποιεί κάποια αναζήτηση στη Google χρησιμοποιώντας το κινητό τους. Εάν διαθέτετε ένα website που είναι μόνο για υπολογιστές ή περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί μόνο για αυτούς, τότε η Google θα σας εμφανίζει σε χαμηλότερες θέσεις κατάταξης. Ορισμένες από τα βασικά σημεία που έχει τονίσει η Google για να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή σας δεν αντιμετωπίζει προβλήματα είναι:
Προτεινόμενα snippets & λίστες τοπικής αναζήτησης
Ανάλογα με το ερώτημα του χρήστη, το snippet μπορεί να είναι ένα πλαίσιο που περιέχει έναν ορισμό, μια σύντομη απάντηση, έναν οδηγό ή μια λίστα. Η πρόθεση αναζήτησης χρηστών και η δημιουργία περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για να απαντά σε βασικές ερωτήσεις ή ερωτήματα από το target-audience σας, αποτελεί μια καλή ευκαιρία να λειτουργήσετε σωστά τα snippets. Για να δημιουργήσετε αποσπάσματα, συνιστάται να εστιάσετε σε ερωτήματα βάσει ερωτήσεων με σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Οι τοπικές λίστες αναζήτησης είναι επίσης ένα πολύ σημαντικό σημείο. Είτε παρέχετε προϊόντα είτε υπηρεσίες, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Google My Business, προσθέτοντας σημαντικές πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση της εταιρείας, τις ώρες λειτουργίας και τον αριθμό τηλεφώνου. Έτσι, όποιος ψάχνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στην περιοχή του μπορεί να σας βρει πιο εύκολα. Επιπλέον η ενθάρρυνση των πελατών να αφήνουν κριτικές θα βοηθήσει επίσης το προφίλ σας να ξεχωρίζει.