Web Design
Κάποιες από τις μεγαλύτερες τάσεις στα Social Media το 2021

Κάποιες από τις μεγαλύτερες τάσεις στα Social Media το 2021

Κατά την τελευταία δεκαετία, τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok δεν έχουν αλλάξει μόνο τον τρόπο με τον οποίο αλληλοεπιδρούμε μεταξύ τους, έχουν αλλάξει εντελώς τον τρόπο που “καταναλώνουμε” περιεχόμενο online, συμπεριλαμβανομένου του Content Μarketing.

Augmented Reality

Με τον κόσμο μας να περιστρέφεται πλέον γύρω από την τεχνολογία, η τάση της augmented reality (AR) συνέχισε να επηρεάζει τα Social Media σε μεγάλο βαθμό καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2021. Σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Snapchat και το Instagram, υπάρχει μια μεγάλη αύξηση τόσο της ποσότητας όσο και της ποιότητας των φίλτρων AR. Ενώ το περιεχόμενο των στα Social Media συνεχίζει να γίνεται πιο αυθεντικό και άμεσο, αυτές τις μέρες είναι σπάνιο να δύμε ένα Story στο Instagram που να μην τροποποιείται ή να βελτιώνεται με ένα φίλτρο AR. Τα φίλτρα AR έχουν γίνει τόσο δημοφιλή που το Instagram επιτρέπει πλέον σε οποιδήποτε επιχείρηση, influencer και ακόμη και χρήστη, να δημιουργήσει το δικό του φίλτρο για χρήση από άλλους στα Stories τους.

Εξατομικευμένο Marketing

Με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να εμφανίζονται στα Social Media κάθε μέρα, οι χρήστες γίνονται πολύ πιο επιλεκτικοί με το περιεχόμενο που επιλέγουν ν. Ως αποτέλεσμα, πολλές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να ενσωματώνουν την εξατομίκευση στις στρατηγικές τους Marketing για να κερδίσουν το κοινό στόχο τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Το θετικό από την χρήση των Social Media για εξατομικευμένο Μarketing  είναι ότι παρέχουν μία μεγάλη βάση δεδομένων  και πληροφοριών, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν για να προσελκύσουν καλύτερα το κοινό σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρουσίαση εξατομικευμένων προσφορών, διαφημίσεων, προτάσεων προϊόντων ή ακόμη και προσαρμοσμένου περιεχομένου βάσει δημογραφικών, προηγούμενων αγορών ή προτιμήσεων περιεχομένου. Ανεξάρτητα από το πώς το κάνετε, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εξατομίκευση είναι μια απίστευτα αποτελεσματική στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε στα Social Media.

Περιεχόμενο βασισμένο σε κοινωνικά θέματα

Με την αυξημένη εστίαση σε κοινωνικά, πολιτικά και περιβαλλοντικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο, τα Social Media έχουν γίνει γρήγορα ο πρωταρχικός τρόπος για να διαδώσετε τo περιεχόμενό σας. Αυτό συμβαίνει επειδή τα Social Media επιτρέπουν σε άτομα και εταιρείες να προσεγγίσουν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων με το θετικό τους μήνυμα.

Και δεν είναι μόνο για το μεγαλύτερο καλό, οι δημοσιεύσεις στα Social Media που επικεντρώνονται στον ακτιβισμό και την αλλαγή έχουν αποδειχθεί ότι δημιουργούν περισσότερο engagement. Είτε πρόκειται για περιβαλλοντική βιωσιμότητα είτε ισότητα, μια εταιρεία που δημιουργεί περιεχόμενο για καλό μπορεί να γίνει πιο αξιομνημόνευτη και να κερδίσει το κοινό. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ευθυγραμμίσετε αυτό το είδος περιεχομένου με τον σκοπό ή την αποστολή της εταιρείας σας. 

Self-aware Marketing

Καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να αμφισβητούν την αυθεντικότητα των διαφημίσεων, των επιχειρήσεων και των προϊόντων, το self-aware Marketing έχει γίνει μια από τις πιο πρόσφατες και μεγαλύτερες τάσεις το 2021. Ενώ οι παραδοσιακές καμπάνιες Marketing στοχεύουν να αποκρύψουν το γεγονός ότι προσπαθούν να προωθήσουν προϊόντα ή να επιτύχουν στόχους πωλήσεων, οι self-aware καμπάνιες Marketing κάνουν το αντίθετο βάζοντας το «πώληση» μπροστά και στο κέντρο με σκοπό να προσεγγίσουν τον χρήστη με μεγαλύτερη ειλικρίνεια. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε