Web Design
Τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τα Instagram stories σας για την επιχείρησή σας

Τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τα Instagram stories σας για την επιχείρησή σας

Τα Instagram stories είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει σε άτομα και επιχειρήσεις να δημοσιεύουν εικόνες ή σύντομα βίντεο στο κοινό τους, χωρίς να εμφανίζονται στην αρχική τους.

Αυτό είναι σημαντικό επειδή επιτρέπει τακτικές και γρήγορες αναρτήσεις που, ωστόσο, δεν κατακλύζουν την αρχική τους και δεν τους ενοχλούν. Επίσης, τα Instagram Stories βοηθούν στη δημιουργία μιας πιο άμεσης σχέσης με το κοινό σας. Με τη σειρά του, αυτό σας δίνει την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα για εκείνο. Αυτές οι γνώσεις, μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να τελειοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας αλλά και τον τρόπο προώθησής τους. 

Τελειοποιήστε τα highlights σας

Highlights είναι τα κυριότερα stories τα οποία καρφιτσώνονται στη σελίδα σας και παραμένουν εκεί για όσο χρονικό διάστημα θέλετε. Αυτή η λειτουργία μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο αφετηρίας για τα άτομα που φτάνουν στη σελίδα σας και που θέλουν να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας. Γι’ αυτό, προσπαθήσετε να σκεφτείτε προσεκτικά ποιες από τις Ιστορίες σας αξίζουν μια θέση ανάμεσα στις καλύτερες στιγμές σας.

Παρέχετε πολύτιμο και εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Ένας χρήσιμος τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας είναι να τους προσφέρετε κάτι πολύτιμο και σε πολλές περιπτώσεις, αυτό σημαίνει να τους ενημερώσετε για κάποια ενέργεια σας με διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο.

Ένας τρόπος για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας είναι να κάνετε διαδραστικά κουίζ και ερωτήσεις. Επιπλέον, ανεξάρτητα από το είδος του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θέλετε να μοιραστείτε, φροντίστε να το διατηρήσετε οπτικά ελκυστικό και εύκολα κατανοητό. Προσαρμόστε το στο συγκεκριμένο target-audience σας και θα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωσή του.

Συνεργαστείτε με άλλες εταιρείες

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι συνεργασίες είναι τόσο διαδεδομένες στο Instagram και συγκεκριμένα στα stories και αυτός είναι ότι δίνουν και στις δύο επιχειρήσεις την ευκαιρία να αποκτήσουν μεγαλύτερη έκθεση και νέο κοινό.

Προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί όταν πρόκειται να επιλέξετε με ποιον θέλετε να συνεργαστείτε και τι ύφος θα πάρετε όταν παρουσιάζετε τη συνεργασία στο κοινό σας. Η συνεργασία θα πρέπει να είναι συναρπαστική και να προσφέρει στο κοινό σας κάτι νέο. Μην παράγετε το ίδιο περιεχόμενο που κάνετε όταν δημοσιεύετε μόνοι σας, απλά αδράξτε την ευκαιρία και δώστε στο κοινό σας έναν λόγο να ενθουσιαστεί, προσφέροντας ταυτόχρονα μια καλή πρώτη εντύπωση στο κοινό του συνεργάτη σας.

Χρησιμοποιήστε βίντεο ως υλικό για τα stories σας

Τα stories που περιλαμβάνουν βίντεο είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσουν και να κρατήσουν την προσοχή του κοινό σε σχέση με μία στατική εικόνα.

Όταν οι άνθρωποι βλέπουν ένα βίντεο που αρχίζει να παίζει αυτόματα, συνήθως κολλάνε για να δουν τι είναι, ενώ με τις εικόνες, οι άνθρωποι το βρίσκουν πολύ πιο εύκολο να τις προσπεράσουν. Για πολλές εταιρείες, τα βίντεο Stories, τους επιτρέπουν να δείχνουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής τους.

Για καλύτερα αποτελέσματα προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί και να βρείτε το στυλ περιεχομένου βίντεο που είναι πιο αυθεντικό και πιο σχετικό με το target-audience σας στη πλατφόρμα.

Ενεργοποιήστε τη λειτουργία των links

Η λειτουργία των links είναι γνωστή ως η λειτουργία Swipe Up και σας επιτρέπει να εισάγετε συνδέσμους στις αναρτήσεις σας στο Stories. Όταν ο χρήστης σύρει προς τα πάνω την οθόνη του, θα μεταφερθεί στη σελίδα που έχετε επισυνάψει. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις στο website σας, είναι προφανές ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτήν τη λειτουργία.

Mε τη χρήση των παραπάνω συμβουλών, θα φτάσετε εκεί που θέλετε να είστε. Είτε ο στόχος σας είναι να προσφέρετε πραγματική αξία, να εμπνεύσετε το κοινό σας με κάποιο τρόπο ή να τους παρέχετε παραπάνω γνώσεις, οι παραπάνω τρόποι θα σας βοηθήσουν να το πετύχετε. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε