Web Design
Βελτιώστε τη διατήρηση των δυνητικών πελατών σας του E-shop σας με τα Social Media

Βελτιώστε τη διατήρηση των δυνητικών πελατών σας του E-shop σας με τα Social Media

Οι Social Media πλατφόρμες μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν νέους δυνητικούς πελάτες, να συνδεθούν με τους ήδη υπάρχοντες, να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και να προωθήσουν νέα προϊόντα. Ωστόσο, πολλές επωνυμίες δεν κατανοούν τον ζωτικό ρόλο των Social Media στη διατήρηση των δυνητικών πελατών. Μια καλά μελετημένη Social Media Marketing στρατηγική συμβάλλει στην αύξηση της διατήρησης των δυνητικών πελατών χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και πιστότητας με τους καταναλωτές. Οι πιστοί δυνητικοί πελάτες μιας σελίδας E-shop παρέχουν ανεκτίμητη επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα, συμβάλλουν στη δημιουργία θετικής αντίληψης για την επωνυμία και τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ανά επίσκεψη. Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Social Media για τη διατήρηση δυνητικών πελατών Πρέπει να διατηρήσετε και να αναπτύξετε τις σχέσεις με τους δυνητικούς πελάτες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Υπάρχουν δύο μέρη σε αυτό: απόκτηση δυνητικών πελατών και διατήρηση των ήδη υπαρχόντων. Ενώ η επιτυχής μετατροπή υποψήφιων πελατών σε δυνητικούς πελάτες είναι πάντα προτεραιότητα, είναι άσκοπο να χάσετε υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες με τον ίδιο ρυθμό. Ακολουθούν τρείς βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση των Social Media για τη διατήρηση των δυνητικών πελατών.

  1. Δημιουργήστε μια σχέση με τους ακόλουθους για να ενισχύσετε τη διατήρηση των δυνητικών πελατών. Η οικοδόμηση μιας σχέσης με το κοινό σας είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρησή τους. Εάν οι δυνητικοί πελάτες σας εμπιστεύονται και τους αρέσει η επωνυμία σας, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν. Η οικοδόμηση μιας σχέσης με τους ακόλουθούς σας είναι μια συνεχής διαδικασία που χρειάζεται φροντίδα και προσοχή. Αυτό ξεκινά με τη δημιουργία αυθεντικού, γνήσιου περιεχομένου που προσθέτει αξία για το κοινό. Για να δημιουργήσετε σχέσεις, πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι πολύτιμο για το κοινό σας χωρίς να είναι υπερβολικά προωθητικό. Το κοινό προτιμά να συνδέονται με επωνυμίες που τους αρέσει, επομένως να είστε φιλικοί.
  2. Συνδεθείτε με δυνητικούς πελάτες στο διαδίκτυο για να ενισχύσετε τη διατήρηση δυνητικών πελατών. Ο κόσμος έρχεται στα Social Media για να είναι κοινωνικοί. Εάν δεν προσελκύετε το κοινό σας στα Social Media, οι αναρτήσεις σας θα χαθούν στην ατελείωτη ροή νέου περιεχομένου. Οι δυνητικοί πελάτες που αισθάνονται μια ισχυρή σύνδεση με την επωνυμία σας πιθανότατα θα παραμείνουν πελάτες. 
  3. Ακούστε το κοινό σας για να ενισχύσετε τη διατήρηση των δυνητικών πελατών. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ακρόασης Social Media για να κατανοήσετε ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σας και τι θέλουν. Όταν καταλάβετε από πού προέρχονται, μπορείτε να ευθυγραμμίσετε τις αναρτήσεις και τα προϊόντα σας με τις προτιμήσεις τους.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να ακούσετε το κοινό σας:

  • Αξιολογήστε πώς ανταποκρίνονται στο Social Media Marketing. Αξιολογήστε τις απαντήσεις των followers στις Social Media Marketing καμπάνιες και χρησιμοποιήστε όσα μαθαίνετε για να προσαρμόσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Όταν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με την απόδοση περιεχομένου και όπου η επωνυμία τους ταιριάζει σε ευρύτερες συνομιλίες, οι δυνητικοί πελάτες θα αισθανθούν ότι η εμπειρία της επωνυμίας τους είναι πιο προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους και θα τους δώσει περισσότερους λόγους για να συνεχίσουν να ασχολούνται ακόμη και μετά την αγορά.
  • Μάθετε τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Το Social Listening και η δημιουργία περιεχομένου που έχει απήχηση σε ένα κοινό-στόχο είναι σημαντική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, αφοσίωσης και παροχής προϊόντων και υπηρεσιών που θέλουν να αγοράσουν οι δυνητικοί πελάτες
  • Ρωτήστε το κοινό τι θέλει. Χρησιμοποιήστε τα Social Media για να ρωτήσετε τις απόψεις των οπαδών σας δημοσιεύοντας δημοσκοπήσεις ή ερωτήσεις και συλλέγοντας δεδομένα ερευνών. Ακούστε τι λέει το κοινό σας και εφαρμόστε τα σχόλια των πελατών σχετικά με την επωνυμία και τις λειτουργίες σας.

Προωθήστε τις αλλαγές που εφαρμόζετε στα Social Media για να διασφαλίσετε ότι οι ακόλουθοι γνωρίζουν ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά τους. Σε κάθε περίπτωση πέρα από τα Social Media, , δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε