Web Design
ανάπτυξη του website της επιχείρησης σας

Στρατηγικές απόκτησης δυνητικών πελατών για την ανάπτυξη του website της επιχείρησης σας

Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται στην ικανότητά της να προσελκύει συνεχώς νέους δυνητικούς πελάτες και να διατηρεί τους ήδη υπάρχοντες. Αλλά στο σημερινό υπερανταγωνιστικό και κορεσμένο τοπίο μάρκετινγκ, η απόκτηση δυνητικών πελατών γίνεται όλο και πιο απαιτητική — και δαπανηρή.

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το κόστος απόκτησης δυνητικών πελατών (CAC) έχει αυξηθεί κατά 60% τα τελευταία πέντε χρόνια και συνεχίζει να αυξάνεται. Δεδομένου του αυξημένου κόστους για την απόκτηση νέων δυνητικών πελατών, χρειάζεστε μια ισχυρή στρατηγική απόκτησης δυνητικών πελατών για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επένδυσή σας.

Η διαφοροποίηση είναι μια καλή βάση. Δοκιμάστε μερικές στρατηγικές απόκτησης δυνητικών πελατών, αποτελέσματα δοκιμών και διατηρήστε αυτό που λειτουργεί. Για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε, αυτή η ανάρτηση θα καλύψει 15 από τις πιο αποτελεσματικές τακτικές με τις οποίες μπορείτε να ξεκινήσετε.

Στρατηγικές απόκτησης δυνητικών πελατών

Με τα σωστά δεδομένα και πληροφορίες, η ομάδα Marketing μπορεί να αναπτύξει μια στρατηγική απόκτησης δυνητικών πελατών για οποιοδήποτε κανάλι. Προσδιορίστε ποιες πλατφόρμες και εργαλεία προτιμά το κοινό-στόχο σας και ξεκινήστε με τις στρατηγικές απόκτησης που ισχύουν. Θέστε στόχους και μετρήστε τα αποτελέσματα, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με το τι να κρατήσετε και τι δεν αξίζει τον χρόνο σας. Οι παρακάτω στρατηγικές μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα σας να αυξήσει την απόκτηση δυνητικών πελατών.

1. Content Marketing

Το Content Marketing είναι η δημιουργία οποιουδήποτε τύπου περιεχομένου που οδηγεί το κοινό στη σελίδα σας, το εισάγει στην επιχείρησή σας ή συνδέεται μαζί τους με αυθεντικό τρόπο. Μια στρατηγική Content Marketing περιλαμβάνει περιεχόμενο SEO επί τόπου, περιεχόμενο πωλήσεων στον ιστότοπο, περιεχόμενο email, βίντεο, Social Media, αρχεία PDF και πολλά άλλα. Αυτό θα περιλαμβάνει την παροχή συμβουλών, πληροφοριών ή λύσεων στα προβλήματα των δυνητικών πελατών. Μερικά δημοφιλή παραδείγματα είναι τα ιστολόγια, τα podcast, τα γραφήματα και τα βίντεο.

Το Content Marketing είναι μια αποτελεσματική στρατηγική απόκτησης δυνητικών πελατών, επειδή δημιουργεί επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, προσελκύει κοινό στις αγαπημένες του πλατφόρμες και επιτρέπει στο κοινό να μάθει για την επιχείρησή σας με συναρπαστικούς τρόπους.

2. Καθορισμός του κοινού σας

Ο καθορισμός του κοινού-στόχου σας είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας προσεγγίζει τους κατάλληλους καταναλωτές για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI). Πραγματοποιήστε έρευνα αγοράς και συλλέξτε δημογραφικά δεδομένα για να εντοπίσετε τους αγοραστές που πρέπει να στοχεύσετε.

Συλλέγοντας πληροφορίες για το κοινό σας —όπως τοποθεσία, ηλικία και ιστορικά περιήγησης και δαπανών— μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα που είναι πιο πιθανό να συνδεθούν με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, εάν τα δεδομένα δείχνουν ότι η πλειονότητα του κοινού σας είναι γονείς, προσαρμόστε τις φορές που στέλνετε Newsletters, δημοσιεύετε στα Social Media και επικεντρώστε περισσότερο τον προϋπολογισμό Marketing σε βασικά ετήσια γεγονότα, όπως η εποχή της επιστροφής στο σχολείο.

Βεβαιωθείτε ότι οι προσωπικότητες των δυνητικών πελατών σας είναι ενημερωμένες, ώστε οι προσπάθειές σας για την απόκτηση δυνητικών πελατών να μην πάνε χαμένες.

3. Email Marketing

Το Email Marketing είναι επίσης μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές απόκτησης δυνητικών πελατών για το κλείσιμο νέων επιχειρήσεων και την πραγματοποίηση πωλήσεων. Έπειτα από μελέτη διαπίστωσε ότι το 59% των χρηστών λένε ότι το Email Marketing επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, ενώ πάνω από το 50% αγοράζουν από Email Marketing τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

4. Video Marketing

Video Content μπορεί να σημαίνει εγγεγραμμένο βίντεο που φιλοξενείται στον ιστότοπό σας, βίντεο που κοινοποιείται σε πλατφόρμες ροής όπως το YouTube ή ζωντανά βίντεο μέσω Social Media πλατφορμών όπως το Facebook, το TikTok ή το Instagram.

Το Video Marketing είναι μια αποτελεσματική στρατηγική απόκτησης δυνητικών πελατών λόγω της ευελιξίας του. Σε μια μελέτη, το 94% των επαγγελματιών Marketing ισχυρίζονται ότι το βίντεο έχει βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησής τους και το 81% των επαγγελματιών Marketing ισχυρίζεται ότι το βίντεο έχει ενισχύσει άμεσα τις πωλήσεις της εταιρείας τους.

Χρησιμοποιήστε δεδομένα σχετικά με το κοινό-στόχο σας για να προσδιορίσετε την καλύτερη πλατφόρμα για τις προσπάθειες Video Marketing, καθώς και τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται η πελατειακή σας βάση. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε σε Influencers για βίντεο που μπορείτε να μοιραστείτε στα Social Media.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε και την κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για εσάς και το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και θα μπορέσει να αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε